חייל צה"ל נפצע בפיגוע דקירה בגוש עציון, המחבלים נורו למוות

    בנצי ליזרוביץ וקובי פינקלר 1 Comment on חייל צה"ל נפצע בפיגוע דקירה בגוש עציון, המחבלים נורו למוות
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתחנת אוטובוס בצומת גוש עציון, התקרבו שני פלסטינים לעבר חיילי צה"ל, וניסו לפגוע בהם. חייל אחד נדקר והוא נפגע באורח בינוני. הוא מפונה לבית החולים עם דקירות בפלג גופו העליון.

    מדובר בחיילים מגדוד "שמשון" שעסקו באבטחת הצומת הבחינו בשני חשודים. כאשר ניגשו לתשאל אותם דקרו את אחד החיילים. הכוח הגיב בירי להסרת האיום. החייל מפונה באורח בינוני לבית החולים.

    חובש בכיר במד"א ג'אבר עזאת סיפר: "שהגענו למקום ראינו צעיר כבן 19 בהכרה מלאה, הוא התהלך וטופל ע"י כוח רפואה של צה"ל במקום. העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ותוך כדי פינוי לבי"ח הענקנו לו טיפול רפואי כשמצבו מוגדר בינוני ויציב עם פציעה בפנים."
    הפיגוע שהסתיים באופן קשה, מצטרף למספר ניסיונות של מחבלים לפגוע במתיישבים ובחיילי צה"ל, שהתגברו בימים האחרונים בגזרת חברון וגוש עציון. הבוקר נתפסו 2 נערות ערביות עם סכינים בכליהם, שהתכוונו לפגוע בחיילים במחסום בחברון.

    שר הביטחון יעלון התייחס הערב בוושינגטון לאירועים האחרונים: "אני מבקש לשבח את החיילים, השוטרים והאזרחים שנתקלו בטרור הבודדים במהלך היממות האחרונות והפגינו ערנות, תושייה וקור רוח עד שניטרלו את המחבלים. הם ראויים לכל ההערכה על כך.

    "המאבק בטרור דורש מאיתנו נחישות, סבלנות ושיקול דעת. כוחות צה"ל, משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי עושים לילות כימים כדי לסכל ולמנוע פיגועים.

    "מדינת ישראל נלחמת ביד קשה נגד המפגעים ושולחיהם, בין אם מדובר בהתארגנויות או בבודדים מוסתים. תפקודם של חיילים, שוטרים ואזרחים, לצד האחריות שמגלים רוב האזרחים, מסייעים לנו להוביל את המאבק הנחוש בטרור עד שנוכל לו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אומרים שחייל קל מאוד